... -.-

Imorse vaknade jag... nej nu ljuger jag.
Idag vaknade jag av mamma som kom in genom dörren och sa
"Lina, är du vaken? Sover du eller låtsas du bara?
"Jag sover"
"Vet du vad klockan är?"
"Nej"
Vill du veta vad klockan är??"
"Nej det vill jag inte"



Jag är alltid lite grinig när jag vaknar på morgonen... Jag funderar på om jag kunnat slått mitt rekord om jag sovit lite mer. Men jaja. Den underbara, efterlängtande, sköna, härliga OSV hostan har kommit, men halsen är bra nu! Alltså den gör inte ont, men har grejs i halsen. Det är väl inte så najs... Jaja.
Det är snöfall ute och det är härliga löööördag! (berätta något jag inte vet...)
åå prosit. Asså hjälp mig. Ska ta en alvedon och se vad jag gör idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0