God jul alla!

Hej och god jul! Julafton idag, och har hunnit med det här hittils...

ätit lunch
varit på affären
varit på kyrkogården och tänt ljus
varit till mormor två gånger
fått besök av jenny och micke som kommit och sagt god jul
sett ana gina show från igår, + kalendern..

Det där har hänt sen dom två senaste timmarna!
Så här har jag lagt upp dagen:


Dusha (strax)
Skynda hem till mormor och se kalle anka emellanåt... för medans:

Sminka mig
Ta fram dom finare kläderna (ni får outfit sen!)
Sätta på mina naglar som gjordes igårkväll/natt
Sätta mig i lugn och ro och se klart Kalle Anka!
fara till kerstin och ove halv fem.


Allt det där... Känns mycket men det ska gå vägen!
I Kalle Anka tycker jag om allt, men en grej som alltid varit favoriten, är han hackspetten... som far runt och sjunger:]<3  Nu spelas hög musik, men jag måste börja tänka på refrängen (eller vad man säger) Jag önskar alla söta därute en riktigt fin och god jul med massa paket och god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0