Gott nytt 2011!

Nu smälls det raketer här utanför och jag, Berra och mamma har det trevligaaast! Hoppas ni fått tag på några nyårslöften? Det har inte jag. Inte några speciella. Men jag gör som vanligt att jag skickar med mina nyårslöften med en sådan ballong som brinner upp i luften. Eller eldar jag upp den och lägger resten i snön.
Emelie gick och såg film sådär runt 23:20, så bara dom klokare uppe nu så... Nej juste, mamma och berra är ju vakna... Jaja, men jag är ju alltid vaken längst i vilket fall så! haha.
jag ska sno lite av mamma och berras vin och dricka lite grann. hehe, läsk vafan;)
Här kommer sista puss och kram (och god fortsättning på det nya året!)! Bilder senare/imorgon!
Detta är ett tidsinställt inlägg så meddelar kanske mer detaljerat nästa år! ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0