Hejåhå

Tänkte bara säga godnatt.
Blir att lägga sig tidigt och försöka sova, inte som igår att jag la mig halv tre och somnade strax efter halv fyra. hehe. Mamma skulle till stan imorgon så jag tar med mig kvittot+skorna, extra pengar och h&m kortet. ska typ vara med elin på onsdag, men vi gör nåt lungt hoppas jag. Jag orkar iallafall inte dra till stan då. Vet inte hur det blir sen med nyår å allt, men säkert bra. kom just på att emme är här då, gr8..
aja, palla mer, vi hörs imorgon sötnosar!


det känns bra att ha lite onormala vänner, det får mig att verka normal.. eller nä.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv; aha någon av filmerna har jag nog sett. Men det var ett tag sen :)

2010-12-28 @ 09:46:43
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0