ingen är så glad som jag ;)

Hej :D:D:D:D


Imorse hade vi först tyska i musiksalen och som vanligt på fredagar får vi "leka", det blev mörkerkurragömma, och jag fick vara en gång. astråk för jag gick in i saker hela tiden, men det visade sig vara frida som ställt massa saker ivägen när jag gick. -.-
sedan hade vi engelska och vi började på dirr med en film, kalle och chokladfabriken!
HAHAHHH, asbra (;(;(;(;(;
Efter det skulle vi då ha NO, men jag hann vara med i tio minuter (vi skulle se film där med). Sedan skulle jag då ha ytvecklingssamtal. Mamma och emme kom och vi väntade tills karin kommit, sedan började hon smått att prata. Hon kom in på idrotten och jag blev asnervös. Men det var ju inget farligt alls! Hon sa bara "Alltid ombytt och deltar på lektionerna", Typ så. :D
Jag ba, PUST. :D gah, skönt. Jag fick veta betyg i ämnena och godkännande osv, och det var bara bra! Förutom den där jävla matten då. Det var ju typ ämnet för hela samtalet, matteeee. Aja, det gick väl bra det med. :) Mamma sa sen när vi var klara "Du karin! Skulle jag kunna få ta hem Lina för idag= Vi ska bort och tänkte fara i god tid åså. Vi ska på 50 års fest hade vi tänkt då!" Karin sa nåt emellan, och det slutade med att jag smsade frida och sedan gick jag hem. Jag käkar hemma med. äpple vi går nästa gång som jag skrev bl.a!:)
Så kära vänner. Nu sitter jag hemma och väntar på mat, ska byta sockar (intressant JAGVET) och sedan ska vi bara ta med nåt, typ mitt nintendo, att hålla på med då, och sen sticka mot lycksele! Saknar er hela bunten!!!!!!

Grattis till Suzzie!


Så ni vet: Jag blir borta hela dagen och kvällen, så därav ingen direkt bra uppdatering. Men ikväll kan jag slänga in nåt så ni vet att jag är vid livet fortfarande. Får se kanske om det blir uppdatering från akuten, vet aldrig... nejnej, men vi hörs! ha en superfredag så


Kommentarer
Postat av: Ragnarbettina

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-28 @ 12:38:24
URL: http://ragnarbettina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0