Ingen slappdag här inte!

är fullt upptagen i att julstädaaa. hehe, mitt rum såg ut som en dammråtta igen. inte kul...
men det är mycket bättre nu!
Duschade imorse och försöte ringa en viss, men svarade inte. suck for her.
planerade sedan veckan, och nyår!  emme är ju här, och berra hade också tänkt att komma. har lagt upp kvällen/dagen så det blir väl bra.
och sen drog jag igång med att... clean my room.

Blir typ stan med mamma ist på torsdag eller nåt om jag pallar. Annars får jag se.
badbadbad

Annars så ser väl min vecka ut så här:

Måndag: Tyvärr en vanlig skoldag för mig.
Tisdag: Julavslutning på skolan. Efteråt far jag och mamma till farmor och michael
Onsdag: Sista ridningen på kvällen. På dagen fixar jag lite på mitt rum och finslipar det sista.
Torsdag: Stan och handla allt...
Fredag: Julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0