Ja jag lever, och 100 spänn rikare

En hund stod mitt på vägen på E12an. Mamma låg i 110, men hon hann bromsa och vika av. Hon ringde polisen och dom pratade ett tag tills vi jagat hunden och fått in den i bilen :]
sen så mötte vi upp ägaren och hunden fick följa med hem igen. Den hade varit ute i kylan i ett helt dygn! Usch:(
Men IVAREJFALLLLLLLLL.


jag, mamma och emelie drogtill berra och där var han åsså fredde å jonny:)
satt där ett tag tills vi drog till den så kallade festen. Där var massa folk, HAHAHHA, saknade!
Alla fikade, emme hittade kompisar, jag satt med ett par härliga och pratglada människor och snackade!
en som heter johan har en iphone 4, jag frågade lite olika saker, och han frågade ba "vill du kolla på den?" Jag sa "ehm nej det behövs inte:)" jag ville ju, men då skulle jag aldrig kunna sluta, och jag hade nog tagit med den hem.. så det var lika bra att låta bli. Jag sa att jag hemskt gärna kunde ta den, och berra ba "men cascha en dåååå?" "asså, ah, om du har runt 7 i fickan så?" (J:) "men det är ju snart juuuuulafton, då kan du ju öööönska dig eeen!" åsså kika han snett på mamma:] HAHAHHA. Aja, ingen läser det här ändå, men det var en sjukt braa kväll! Längtar till nästa..
ska se film nu och smsa... och kolla "telefoner" osv... sovgott;] pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0