Jullov!

gash asskönt! idag ringde inte min klocka och jag var trött som satan. mamma kom tillslut in kvart över sju med frukost och jag åt en macka typ... i skolan var alla i klassrummet och såg sunes jul. sen klockan tie for alla ner till olasjö och hörde sånger åså. jag och frida seg som vanligt så vi satt på golvet längst bak. alla andra fick typ mattor åså att sitta på. men vi hade nog trevligast så. haahhahahh, min mama fridaaa.
efter de var vi då i klassrummet igen, och där fick vi fika, typ tomtar, clementin, pepparkaka å en julmust. hehe, jag var mätt sen, så kvart i tolv drog jag hem, orkade inte äta där. hade redan fikat ju?
jag duschade och sminkade mig när jag kom hem, sen...
...for vi till farmor och michael resten av kvällen/dagen. hon lagar bästa maten kan jasäga.
emma kom inte, fett dåligt. saknad människa!
har bara chillat hemma nu, och ska se tv nu typ, tjarå.


fula och seriösa
btw bara jag som tycker 3d glajjor utan plast är snyggt?

jorå...
fram.

bak.
min tröja!


fett random bilder från igår. mer sen. puss anonym.

Kommentarer
Postat av: Tea

Hejsan!

Jätte söt blogg!

Jag har en startat en frågestund på min blogg och skulle bli hur glad som helst om du kikade in och ställde en fråga!

Kram

2010-12-22 @ 10:33:32
URL: http://teabarjman.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är inte bara du som tycker 3d glasögon utan plast e snyggt jag tycker oxå det..... nästa gång jag köper glasögon ska jag köpa sånna..

2010-12-23 @ 17:29:14
URL: http://tausons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0