Lime drink

Hej! Var ridning ikväll, frös så inihelvette för hade inte ordentligt med kläder, men red barbacka så jag värmdes lietegrann! (y'''
Jaa... ser Bonde söker fru nu med mammisen, sen blirre också maria wärn..
imorron; vad blir det då?... juste torsdag.... eh, ahhh. långdag typ, 20 över tre, man får väl hoppas att det hänt nåt så det inte blir, men varför skulle det? Ser som sagt tv nu, och läser emellanåt (ska börja nu då)
Mamma: Jag vill haaa. en kopp te kanske? vill inte du ha nåt?
Jag: jaaaa, det är ju deeeet jag vill ha. assoo.
Mamma: precis.
Jag:
ah.
Mamma:
vill du ha glass linaaa?
Lina: asså mamma...

-.-'''

senare
blir det lite annat åså... aja puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0