lite större utrymme i garderoben, tack.






hårspray, h&m-42:-


smiiink, ni ser vad det är, på h&m-69:-


monki!
orange/svart randig-200:-
klänning, färgglad-50:-   75% rabatt
kofta, färgglatt-150:-   50% rabatt


Koftan har jag haft i huvudet ett tag nu, och varje gång jag gått in på monki, har jag tänkt ta hem den. men icke. Den har kostat 300:-. Bra pris, vet inte varför jag inte köpt den tidigare, men nu blev det ju av! Den så kallade klänningen var superbillig (och fina fägeeer!) så den fick hänga med i påsen också. Men jag ska sy upp den (eller mamma till hjälp) till ett mera likt linne.

Mamma kom nyss in så ska snart dra mig härifrån, men ska kolla upp lite saker först.
Btw, lina vem vare nu igen som skulle spara var enda öre från julklappspengarna? Hmm....

Kommentarer
Postat av: amanda

Vilka najsiga saker :D

2010-12-29 @ 21:11:57
URL: http://minafotografier.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0