Mina julklappar

Här är några av mina julklappar:

En bok -Av mamma


En morgon rock -Av mamma


Ett presentkort -Av farmor & Michael


Två böcker -Av mormor och morfar



Prenumeration- Esther


Bokstväver- mormor och morfar



söt piercing- av mamma


Örhängen- av farmor och Michael


Pengar- (500) Av Kerstin och Ove & (149...150) Av mormor och morfar


mormor och morfar gav mig en film, som jag dock redan köpt, bajsaaa. men jag fick pengar istället då..
Fick också ett par skor, men tror jag inte ska ha dom, fick dom av mormor och morfar. Dom var hur sköna som helst jag lovar! Hehe, blir ni förvånade om jag säger crocs? det var liksom ull eller nåt i, näääästan lika mjuka och härliga som min rock! :]]
nu söker jag folk på msn, logga in?? !
nicole och jag mailar titt som tätt, och hon ser ut att ha det "bara" bra;)
Aja, kommentera om det är nåt ni undrar, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0