on my way babe








nikond3000

snälla geeee mig!
anders 35 mm's objektiv..  assååå jag älskar det!
det använde jag igår (haha, i förrgår) och ett till, under hela kvällen. jag har ju bara det där bajsobjektivet, vill ha nytt. det han har, amen såklart lina. hömhöm.
Jag pratar på som vanlligt, men vad gör man? Jag är inte direkt trött (oj, konstigt mmm)...


ops... :o skrev det där för kanske en och en halv timma sen om inte mer, men har inte publicerat det:] haha. duktigt. nu sitter jag fortafarnde här, och jag... mm, jag pratar med oliver på msn och han sitter typ och är astrött, medans jag är galeet pigg. asm... eller nä.
ska sova, eller sen. får se;)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0