Massa babbel.

Hej!

Det gör lite ont att prata ibland (får fruktansvärd hosta) så därför skriver jag ut lite grann här istället...
Ja hörni, min lilla förkylning sitter i som förut, men jag tog mig ut för att få lite luft.
Riktigt skönt. For då på stan med mamma och gick runt där ett bra tag.
Fick dom här av mamma. Hon sa att jag måste förtränga dom, för det var en julklapp. Men det funkar ju det också!


det är ett par "handskar" från Gina Tricot, och dom kostade 99:- :)
Ja, jag önskar mig sådana i julklapp mammaaa! :D
Fanns ett bord med jättesnygga t-shirtar på, och alla kostade 99:-... Jag kan dock inte handla något, för jag har ju allaaaaaaaaaaa julklappar kvar som jag ska handla på torsdag med jenny...

... Men det bröt jag ju direkt. Jadå, shoppaholic number one typ.
mamma skulle titta på nåt på självaste maxi, så vi for dit, och jag hittade bl.a Nintendo Wii ( (L) ), någon bok och en film. Jag handlade en sak av dom tre, och gissa vad? Ledtråd: 149:-
Jaja, jag avslöjade allt nu typ.
Vi köpte middag på donken sen for vi hem igen.
Kolii sover nog nu. Klockan är (på ett ungefär) 03:00, så det antar jag.
Nu ska jag hjälpa mamma med knäclen! Ha en bra lördagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0