black darkness.

HejHej....



det är assvart ute, eller det var det typ klockan två... xD
Menmen, får väl stå ut då? -.-
nicole läser VR, medans jag kollar runt lite, lyssnar på spotify, och... funderar på lite saksaker,
ehm. Typ vad i ska göra osv. nic hade med sig filmer, och vi har varit på affären och köpt lite grejs.
innan var vi på stan och tänkte gå på bio, så vi gick in på en nära affär och checkade läsk och... mjaej... hoppas mamma inte läser det häraaa... men en marabou :]
jag vart sugen ok? hoppas hon inte märker nåt. :D
men när vi kom till sf så hittade vi ingen bra film som vi för det första kanske inte kunde komma in på, eller nåt. x]
så vi gick till åhléns och satte oss där och chillade, tills klockan blev runt tre. då skulle mamma och emme vara klara, bion slutade dåå. träffade neah där också. aslängesen :)
vi for som sagt på affären sen och köpte några mumsmums (nej inte dom där bruna eéckliga sakerna). efter det for vi hem och jag frågade mamma om dom hade köpt någon läsk, då sa hon... "jo, julmust." jag ba "ehm, juuul? naej.."
så vi gick på ica och lämnade filmen jag hyrt igår med linn, och en dricka. hehe:]
vi åt sedan, och nu sitter vi här(:
längsta inlägget huh-.- xD
på stan köpte jag en mascara, typ inget mer.
aja, nu ska jag gå, hejdooo. :)


höhö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0