chill dag (som jag SA!)

en D gick så var det bara två kvar. två D:ar gick åsså var det bara gmedel kvar...

asså seriöst, så jävla bra.. men bara jag och linn å frido som fattar så ja.
aja, ni vet ju min dag (ni som är bäst och läste igår osv). :) slutade 1345 och sen stod vi på vägen och pratade en halvtimma åså. sjuk humor vi har men den äger.
sen cyklade frida hem och jag å linn gick upp utanför mig. när hon skulle gå över vägen så vare grävt precis vid kanten. smartosar. men hon tog sig över så smidigt så. jag sa hejdå till länn och gick till mig. jag typ fastnade här, men måste egentligen gå å duscha. ska ta bussen upp sen och träffa frö, så måste nog gå nu. hähä.
kameran förljer med, laddade batterierna igårkv. hejdå!

http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2010/06/harry_potter_and_the_deathly_hallows_movie_poster.jpeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0