...ett till...

HUR
Svarar du i telefonen: "Hej det e Linaaaa.." eller hallå:)
Gör du när du är kär i fel person: försöker väl förtränga den.
Tycker du om gul-bil-leken: nej, fett dryg (a'
Mycket pengar har du i plånboken just nu: venne, typ 500 nåt:]
Mycket är klockan: 20:19
Många kontakter har du på msn: 74.
Fick du detta test: från en blogg.....
Spenderar du en regnig dag bäst: ser film, datorn, ringer någon...

VEM
Pratar du med på msn just nu?: ingen, bara osociala. nicole finns jue;D (y)
Ringde dig senast?: mamma
Pussade dig senast?: oliver.
Hade du sex med senast?: ----
Vill du kasta en sten i huvudet på? den som ställde frågan-.- nej... martin :o
Saknar du mest just nu?:  många.. :)
Är din bästa vän av motsatta kön?: erik, edwin, oliver, ketchup:]
Ska du träffa imorgon?: nicole?
Umgicks du med senast?: nicole
Sov du med senast?: nicooooole

HAR DU
Cyklat utan händerna: jag är bäst på deee :D
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: ja?  men neej-.-
Åkt vattenskidor: nope
Åkt rullstol: jah xD
Gjort en bakåtkullerbytta: jah, men det suger -.-
Köpt lösgodis för över 50 kr: tror jag inte x]
Haft träningsvärk: jaaa!
Önskat att du var det andra könet: naej.
Velat vara ett djur: kanske :D
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej, borde jag?:o
Tyckt Harry Potter är bra: yes :D:D:D:D
Hatat choklad: ????? det är födan?
.
VEM
Är i rummet med dig? nicole!
Fick du senast sms av? oliverrr
Tänker du på nu? nicole:o
Pratade du senast i telefon med? mamma tror ja?
Hus var du senast i? mormor och morfars...
Sa du senast “jag älskar dej” till? nicole :)
Önskar du var med dig nu? nicole:( jag menar, hon ägnar sin tid till sin jävla påse:(
Är din favoritsläkting? nicole (nu kan ag stava hennes namn varjefall...) :D
I din skola går dig mest på nerverna? dom läser nog det här, så jag ska inte nämna namn:)
.
VAR
Går du i skolan? obbola
Är din telefon? mobilen är bredvid mig<3
Är din mamma? tvättstugan?
Sover du? i min skööööönaste säng.
Handlar du mest? venne, massaaa...
Fick du tag i tröjan du har på dig? ehm, från mamma.. typ:]
Åkte du senast bil? till mormor och morfar.. (jag gick hem, duktigt va?)
I ditt rum är du? vid mitt svarta boord vid datorn-.-
.
VAD
Åt du senast? rings :D
Drack du senast? mjölk!
Är det för färg på dina byxor? typ, vita, småglitter sljusblå (?). slitna jeans med andra ord:)
Är den närmaste saken som är blå
? RINGS PÅSEEEEEEN.
Gillar du mest med skolan? ehm... vänner, tuggummi (y)
Har du på fötterna? sockar.
Är din favoritfärg? många, men typ, svart, gröön, grå... =)
Film såg du senast? paranormal activity

HAR DU
Sovit i en annan säng? men jah. :)
Hånglat på en bio? nä.
Hånglat i skogen? skogen?
Kört över hastighetsgränsen? nej tror jag väl inte? :D
Målat om ditt rum? hm, räknas att måla samma färg igen? :]
Dansat framför en spegel? jarå ;)
Fått hicka? jaooo.
Stulit pengar från en kompis? neeej :)
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nåpe.
Varit i slagsmål? nana:)
Smugit ut ur ditt hus? nej
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? joooo.
Någon du älskar eller saknar någon nu?
jupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0