för dig ska jag göra det tusen gånger om

jag har så sjukt mycket jag vill skriva ner när jag inte sitter här. Men när jag väl sitter här, kommer det inget. det tar bara stopp.

gjorde klart mitt porträtt på bilden idaeh, asdrygt, varjeåååår!
men tydligen har jag överlevt. blev svart bakgrund, inget vitt. bara svart. haha, men de blev bra:)

första lektionen (oj nu hoppar jag, från sista till första...) var musik. vi skulle egentligen se film, men den var "borta"? hahahh, men det var okej ändå, musik kan vara roligt ändå. vi började på en ny låt, guben i lååådan. amen den är ju braeh. jag tog sång, emma och linn tog också. vi äger tjejor. vi satt i ett eget rum med datorn och sjöng:)
det gick bra tillslut, den är rätt så lätt. så vi lyssnade om och om igen i typ en halvtimma, sen var vi värda en paus. lite annan musik, sen slutade vi. Imorrn bllire bio med niccc! sjukt tagg.
tar bussen till stan någon gång, går runt, sen börjar bion 18:00 (?). fina mamma hämtar mig sen. kunde tagit bussen, men hon var snäll å ska hämta mig. vanlig dag imorrn, men ganska kort ändå. 1345. hoppas det går fort.. ska se schemat.

ap, idrott, svenska, mentorstid, lunch. språk.


ap:en är rätt så chill ändå. kan läsa? idrotten ärre racket, så troligen och säkrast är det badminton. det är kul! sen svenska och det är läsförståelse. ganska roligt (?) och läsa typ.. mentors sitter man och lyssnar och väntar på lunch... språkee kan jag göra lite, eller bara hoppas på att ak snackar på... Inga läxor, skulle vi fått i månadgs isf.

har lovat nicole att lägga mig halv tie, så. blir väl det. asså snart :]




åh, fina namn man får. kvarsittning fröken där...






















hörs för fan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0