känns som jag log för första gången i mitt liv nyss


syns att den sticker ut mer med stjärn (filter)?

(Alone-E.M.D = bäst)

Bilden nedan redigerade jag smått (finns fler som är mer på) på bussen igår. Tittade runt lite, och testade mig från punkt till punkt. Var rätt så kul, har ju kikat på det förut ganska hastigt, men aldrig testat det, så.

Kvällen spendrerades med linn, härlig tjej där asså:] mötte upp henne på skolan och drog på ica, och köpte med oss en dricka, chips och en film. the kid hette den. den var bra, men inte bästa.
en hyr, så måste väl med den till ica sen imorgon nån gång...
sedan drog vi hem till mig, såg filmen och skrattade och hade de najs.
fotade lite random och en del lite (n) kvalla, men det handlar inte om det när man bara vill ha något minne sparat.
hon gick över till sig halv elva.

imorgon kommer finungen och sover, men först blir det väl stan och fotning osv.
fast, vi gör ju allt på natten också, right?

känns fett surt att veckan snart är slut? fast, fredag lördag söndag... ja, tre dagar. men det blir nog bra.



hela min kropp är tyngd med någonting, jag vet ungefär vad. Men inte varför. varför det skulle vara så jävla nödvändigt

Kommentarer
Postat av: Kjartanvilma

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 18:45:24
URL: http://kjartanvilma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0