Hurt me. It's okay.



jahapp. tisdag. fick igen provet. förstörde allt såklart. *2/40. gr8
ska tydligen göra någon dryg matteläxa tills freda, yes. tagg.
kanske ska börja ikv, morfar får hjälpa mig, även fast jag kan (tror jag).
ibland sitter jag och eggar matten, även fast det är sämst, typ gör ett par sidor.

imorse låg jag på kökssoffan och bara frös i en halvtimma. tills tjugo i åtta.
då fick jag lov att stiga upp och göra allt. mamma kom och frågade "är du sjuk? fryser du så?"
jag är liksom assur på morgonen och tvärsemot osv, så svarade typ; "nej. men neeeeej! jag fryser. jag fryser. jag går inte till plugget idaaag. nej jag fryser..." hahahahhh :]
aja, det gick över, tog på mig en tjocktröja och ett par tredje byxor (?).
ja jag mår BRA-.- förvånad jag blev nu när jag kollade mitt saldo xD  4.265 sms kvar? har femhundra, asså. shit va lite? -.- men blir väl fler, kan försöka slå nästa månad :]

jaja. märker mitt surrande, tjo.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Aww, Synd med matteprovet

(Y) för din blogg annars, Den gillas :D

2010-11-09 @ 16:11:46
URL: http://Har ingen blogg :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0