is everything you say true?

då har en till vecka och helg gått.. idag var vi inne i aquarenan typ halv 12. emelie åsså hennes kompis var runt medans jag åkte toaletten ett par gånger... mamma hakade på också. sedan chillade jag mest i bubbelpoolen.
orkade inte mer sen, hehe. var rätt så tråkigt, men bättre än att sitta hemma iaf.
sedan åkte jag hem och plattade håret, pallade inte se mitt.
sen varre till mormor å morfar som gällde. fars dag till er som är efterbliven.
jännyy hade bakat en tårta, mormor en, åsså kommer mamma med en med.. aja, alla var goda, tog en minibit av varje hehe. sen la jag mig i soffan en stund. en halvtimma eller så. sedan liksom vaknade jag av att syster står och säger "hon sover, väck henne inte! kom nu. låt henne vara!" mormor och mamma står också där..
morsan säger "nu ska vi fara linaaaa." ahapp, så var den dan. var väl allt. hörs






gör inget om ni inte sett det, men jag ändrar det här inlägget lite (20101119).
jag vill bara önska min pappa grattis på fars dag.
du kunde fått en kram. älskar dig.



Kommentarer
Postat av: nicole

HON SOVER!! MÅSTE VÄCKA LINAA. Jag ska ge emelie en telefon och lägga in en sms mall där det står "lina sover" på också trycker hon på en knapp så skickas det när du sover. Sen så ringer jag och väcker dig, när du sover. varendaste gång du sover när man inte ska sova.

2010-11-14 @ 18:44:29
URL: http://nicolesaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0