klagaklagaklaga

har fått hem skolkatalogen nu! men inga skolfoton... ser INTTTTTTEEEE ut som jag :(
jag villl att det åtminstone kan synas LITE att det är lilla lina som står där..
uschuschusch. ni som har fejjan kan ju gå in och kolla snart..




VET NI! det gick asbra på tyskan, kunde nästan allt. sen engelskan gick väldigt bra också. matten lämnade jag ju in på matten idag, så får väl tebax den på måndag...

alla verkar bara tycka värsta emostyle på det där inlägget, så tar bort de då.

mamma sa att jag och emelie inte får slå ihjäl varandra, hon skulle ner å tvätta, så måste väl vara lite lydig... tråkigt:(


nåt mer jag skulle säga? typ, blir pizza ikv, faktiskt inte jag som beställt, men tar väl det.
film sen kanske. laddar hem eller drar på ica sen. ska duscha också kom jag på...
göre sen. hehe, latmask. nu ska jag titta på snyggingar i katalogeen, hihi. ingen kan hindra mig, har redan tittat ett par stycken.. alla blev sjukt fina ju:(
men orka mer, hejrå.

Kommentarer
Postat av: -filippa,ellen&emilia-

Hej där! :)

menar inte att störa men..

vi har nyss startat en ny blogg hära,och det skulle vara riktigt nice om du vill gå in och checka lite? :) uppdratering varje dag,bilder & mycket mer!

Kolla in vetja!

www.elfome.blogg.se

2010-11-12 @ 19:42:15
URL: http://elfome.blogg.se/
Postat av: elfome

sv: jag vet älskar tröjan ! :)

2010-11-12 @ 22:15:00
URL: http://elfome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0