sing for the fucking moment

tja.


seriöst. tyska suger! eller jo, språkval överhuvudtageeet är fett tråkigt och drygt.
inatt sov jag inte bäst, vaknade två gånger typ, av nåt jag drömt och kollar alltid klockan.
sista gången jag kollade var den 6:20 ungefär. jag skulle nästan strax upp då, men ville bara sova.
sen när klockan ringde klockan 7:00 klickade jag på snooze och sen blev jag förbannad och sen pigg, så jag klev upp.
kunde ändå inte somna om igen så... när jag tittade ut var det mörkt, det gillade jag tydligen..
däremot snöstorm, gillas inte. men det var ändå mysigt på nåt sett.
jag åt frukost på 5 min, sen gjorde jag iordning allt osv.
tio över åtta ungefär gick jag ut, och första lektionen var ap. det står för arbetspass. brukar kalla de aplektion.
tog matten och gjorde lite, sen blev de idrott. det var badminton. jag vilade en gång i femton sekunder innan min lärare kom och sa "men kom igen nu linaaa. du sitter ju hela tiden där. angagera dig i idrotten nu va!" jag blev grymt sur åå... "amen hallå, jag har suttit här i tie sekunder?!" han: "du satt ju nyss där borta på bänken och viiiilade också!"  "JAH, i tie sekunder där också. sammanlagt 20 farliga sekunder... omg.." sen gick jag runt och körde en gång, sen varre slut. sen skulle klassen samlas och lyssna på nåt, så sa han "jahapp, vika kör cooper imorrn då? lina?" "eh, nej. jag orkar inteee." "jo, nu ska vi se (han skrev ner nåt)... lina..." åsså sa elina eller nån trorjag "men hon sa ju nej, hon ska inte?" "nejdå, hon ska köra, visst lina!" "neeej, sa jag. jag kör inte!"
"nehepp"   asså fatta dryg? mmmmm, sen vare svenska och där gjorde jag mycket, i läsförståelsen. så det gick bra. det är ett okej och lätt ämen också så. sen mentorstid till tjugo över 12. luunch.. äckelmat. hungrig som fan, men tryckte i mig en macka och liiite soppa, usch. efter det så sprang jag och linn å frida runt som galningar som vanligteee. det är najs.  ... sen varre en lektion kvar. tyska. ååå, blir galen, hur fan kan man trycka in fler ord än typ
danke, katze, ichliebedish? jaja, it sucks and thats it. (ak/läraren=tjock text. jag=understrycket) hur ligger du till i arbetsboken lina? dåligt. jaha, hur? vars är du? visa.. nä. jo, kom igen. var? här... (typ 12 sidor bak där man egentligen ska vara) okej, amen då gör jag såhär då.. men jag jobbar inget. jag orkar inte. jag kan typ ingentiiiiiiiiiiiiing.... joho! kan du ju! det vet jag! jahaaa, amen, är det därför jag ligger så långt bak? men du, gör den här... dom... så. ta ett i taget. aha...
åsså jobbade jag så gott jag kunde, haha. jag kan inte mkt. menmen. jagvilade och kollade lite saker medans alla andra typ sjöng? på tyska. dom översatte typ. sen frågade ak mig nåt, jag ba "venne". hehe...
men jag försöker, man kan ju inte svara om inte vet, right? sen varre slut, så jag tog min slitna mapp å sa "hejdå", sen drog jag hem... i det fiiiina vädret... har ni verkligen läst ända hit?? å, bäst ni är. men kommentaren, snälla. jag blir så glad! nu sitter jag lite halvtaskigt på en stol i köket, och märker att jag suttit och skrivit i... typ tjugo/25 minuter.. hehe. mamma for fem över och sa att jag fick sitta en halvtimma sen skulle jag plocka upp mina kläder som är som ett golv lite här och var. min väska kanske jag ska ta hand om? eller packa upp heter det... innan jag gick hem tittade jag runt i mitt skåp och fråga linn "har vi nån läxa? "jo.. engelska, språkprov åsså matten.." "amen jag gjorde matten igår... engelskan kan jag typ... åsså provet. amen orkaaa. hejdå!" "hejdåå".
haha... ni måste tro att jag slarvar med skolan och värsta emostyle..? jag jobbar, men segt gåre. jag gillar inte lärare och en del speciellt inte. inte skolan överhuvudtaget. aja, nu ska jag fixa iordning lite...
faaan, träning ikv... hurra. mitt i snön. kylan. wow. tagg.
men jag ska dra mig härifrån, fast spot får stå på.. sen blir det mormor och som sagt träningen.
(ska nog gå terminen ut, sen kanske jag ska börja street/hiphop igen? så tar jag sköt på ridningen?)



burn your life.

Kommentarer
Postat av: nicole

jag läste... ALLT. dance with me bejjb ;p

2010-11-10 @ 15:10:29
URL: http://nicolesaade.blogg.se/
Postat av: Oliver

Klart man läser :) det är ju intressant, men en sak förstår jag inte riktigt, att du kan tycka att skolan är så sjukt tråkigt, klart.. alla kan inte gilla allt, men något måste väl vara roligt? du kan ju allt, bara du vill! :) Komigen nu Lina! så jobbigt är det inte, du måste bara inse att det inte är så super tråkigt som du tycker nu. nog att dina lärare är lite konstiga, det förstår jag att du stör dig på, men om du gör läxor och så så tror jag att du kommer tycka att det är roligare att se dina resultat på prov osv :)

2010-11-11 @ 16:50:28
URL: http://Har ingen blogg :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0