maybmaybmayb :]

Hej igen.

jag lovade ju, right?


skoldagen har varit bra, har försökt jobbat så mycket det bara gick typ. på matten gjorde jag lite av läxan vi har till freda, så är det lite gjort iallafall..
fett coolt, det var på lunchrasten när linn, frida å jag "gick" omkring och så var det värsta högen runt personalrums dörrarna. vi gick och kollade igenom ena, men såg inget speciellt. vi gick sedan runt hörnet och tittade. haha, asså gissa uppspelta alla var... men det var sandra dahlberg (från postkodmiljonären) och två killar som hade kamera och mick som stod där! jag ba, "vafan nurå???. så tog hon sandra fram ett sånt guldkuvert och blommor och läraren blev asglad och höll upp det. det stod "100 000kr"! :o  jag och nåra andra gick in i lilla hallen vid personalrummet och föröskte komma med i kameran... vet ej om det lyckades, kanske! några stod ute vid fönstren osv. haha, coolt ändå, huh?:D:D sedan skyndade jag mig efter och försökte filma teamet, men gick ju sådär (såklart).
haha, aja, det höjde dagen, jag ropade efter dom (det var en del runt mig med) "kom till mig nästa gång!!!!!" :]  vaddårå? man måste ju försöka... ska se på fredag varjefall. haha :D
förresten så tänkte jag "hit? till obbola? den här hålan? haha, kan inte stämma..."
mamma såg henne och en kamerakille på konsum, hon sprang fram och sa ett par saker, och mamma såg på xD orkar inte skriva vad.

mitt intressanta liv fortsätter nu med slutna ögon... hehe, ska sova för er som har lågt IQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0