slå min dag om ni kan...

jani.. vill ni ens höra? ja klart.

8:20 start. då gick vi igenom allt en gång till. dagen alltså. i tio minuter typ. sedan pratade vi om filmen vi såg igår. (med popcorn;]) den som sög... HAHAHHHA, den hette ping pong kingen.
jenny och karin ställde några random frågor om filmer dom sista tie minutrarna innan vi skulle gå..
sedan 9:15 sprang alla* till musiksalen och där satt han jens, och juste. vi gjorde frågor till honom med. haha, våra ägde... min fråga var "hur mycket kostar det att göra en film?" hans svar; ja, ping pong kingen kostade 22miljoner... jag ba, oh jävlar? HAHA. :] jag hade inte tänkt på de, hur mycket, bara några tusen tänkte jag... men 22 milljooner. haha. jaja.
sedan fick vi rast i 25 minuter, sen 10:20 skulle vi skriva nåt till typ skådespelarna i filmen, eller rita nån bild från filmen, göra frågor osv. jag tog att rita en bild. blev olyckat, jag tänkte mig när han skulle hoppa i isvaken-.- men det blev inte mycket gjort. hehe. jenny startade den här projektorn och bigscreenen, (nu vad fan de heter då), och spotify. snacka fett chill!
sedan 11:35=lunch. asäckligt, menmen. efter det drog vi till folks och där satt vi i... 1-1½ timma. gissa vad vi gjorde? nej, matten ligger i skåpet, IQ?
jo, vi såg bara ett par filmer som filmgrupper har gjort. han jonsson visade också en kortfilm, den var askul. :] taskig brorsa. brände sin lillebrorsa (med sån här som man har med cigg till? i bilen, sådan liten glödgrej...?), haha:)
sen gick jag hem med linn (fast jag gick in till mig). nu sitter jag här. världens bästa dag? typ. nästan. venne, men jaja, läs nu plugghästar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0