staaaan!



söta ungar..



jaowww, blev stan idag då. lämnade emme på dansen och sedan gick jag till mamma och gick runt en stund på stan. kvart i ett (45 minuter senare) var emelie klar, så mamma hämtade henne.
jag ville inte hem, ganska onödigt tyckte jag, så jag bad nicole komma dit. efter ett tag tog hon äntligen sig dit via buss, och vi gick och pratade åså ett tag. jag köpte inget speciellt, örhängen, handbojor var det på.
sedan runt fyra gick vi till pb och köpte minichips, och väntade på bussarna till... ja, hem.
blir ju hsunds badet imorrn, och ville att nicole skulle med , men hon kunde inte. fast ganska logiskt, fars dag imorrn så. hehe. jag orkar inte göra smileysar, hähä!
iaaaaaaallafall... nicole's buss kom, och hon åkte hem, innan varre askonstigt eller nåt med buss till åbbåålaaa.
tillslut kom morfar. TACK! stallet sen, och nu sitter jag äntligen hemma! är så sjukt sugen på att se en film..
ska nog kolla sweee och piratebay... tjo.

Kommentarer
Postat av: C A R O L I N E

jag såg er på stan lalalala;D♥

2010-11-14 @ 00:02:09
URL: http://photobycaaroline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0