typ test.

SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: mamma
SMS: hm, nicole (ja hon är bredvid mig..) och oliver
Sång du lyssnade på: get low.
Gången du grät: Eh... igårxD


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: nae?
Har någon varit otrogen mot dig: Hoppas inte det ;D
Varit kär: jah.
Förlorat någon speciell person: jo.tror det.
Varit deprimerad: typ.

Varit så trött att du somnat sittandes:HAHA, ja (a'

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: grööön
färg 2: svart/vit
färg 3: grå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja.
Fått ditt hjärta krossat: kanske. eller nej, inte så allvarligt xD
Skrattat så att du har börjat gråta: hahahh, jaa. Många gånger xD
Träffat någon som förändrat ditt liv: Att jag har :D
Insett vilka som är dina äkta vänner: ao.
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha, positivt eller negativt? -.-
Kysst en kompis av samma kön: behöver du ens fråga? -.-

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: hm, alla.. jo! förutom någon -.-
Hur många barn vill du ha: två, eller kanske 3.
Har du några husdjur: Yessss;D
Vill du ändra ditt namn: neej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
firade på kina resturang med heela familj (nicole ingår i den :)), att jag blev tonåring:) (yy)
Vilken tid vaknade du idag: typ 12.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: skrattade som fän:]
Någonting som du längtar till: hmm, venne. mycket :o
Senaste gången du träffade din pappa: -----
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att man fick ha båda föräldrarna-.-
Vad lyssnar du på just nu:
when it was good.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: neaj, tror jag inte?
Vad gör dig irriterad just nu: inget tror jag väl:)
Vad är ditt namn: Lina
Stjärntecken: vädurrrr
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: obbola
Gymnasie: don't know :o
Högskola:
möp.  (nicole blev sur för nu snodde jag hennes ord-.-)
Hårfärg: ljusbrun
Ögonfärg: typ gråblåa
Längd: 161, 1 dah. xD
Vad gillar du gällande dig själv: .... att min humor är så himla bra -.- :]
Piercings: 5, öronnäsa:)
Tatueringar: Har inga (;
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: har inte opererat mig :D
Piercing: 7 tror ja... i öronen=)
Tatuering: Har ingen! x)
Bästa vän: Nicole: , hon liksom sitter fast på mig som en liten knöl -.-
Sporten du spelade: ridning :D
Husdjur: katt ;)
Vaccination du minns: MINNS inte:)
Alkohol du drack: asså... det var i somras, jag smakade, jag halsade inte? -.-

JUST NU:
Äter du: Tuggummi
Dricker du: Luft?
Är du på väg att: bli asm
Lyssnar du på:
ke$ha:)
Väntar du på: Kvällen... mera kväll liksom. haha :o

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: (nu snor jag nicos svar: )  ja, men min kille ska föda.
Vill du gifta dig: jao.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ... bådaaa.
Kramar eller pussar: bådaaa :]
Kortare eller längre: Längre (y)
Romantisk eller spontan: båda -.-'
Snygg mage eller snygga armar: båda (igen) ;D
Tatueringar eller piercingar: typ tatueringar?
Känslig eller inte: känslig (/kärleksfull)
Ragg eller förhållande: förhållande:)
Bråkstake eller tveksam: Eh.. Mittemellan?


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: näuu.
Tappat glasögon eller linser: Använder intäää!
Haft sex på första dejten: nejjj:o
Krossat någons hjärta: nej, hoppas jag inte:p
Har du blivit arresterad: na.
Dissat någon: JAH-.-

TROR DU PÅ:


Dig själv: .... sometiiimes.
Mirakel: tror jag intee?
Kärlek vid första ögonkastet: Jaaa.
Himlen: ofc.
Tomten: jag är ingen femåring?-.- (fast jag tror ju på nicole:])
Att kyssas på första dejten: beror på. :p
Änglar: jodå!

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej xD  inte ens på typ dagis, jag är ju snäll så... (y)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja?
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mat och vatten-.- och massa annat som är nödvändigt? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0