jag har faktiskt tråkigt...

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
har inga pengar-.-   bara 4489st sms kvar :]

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
jo.

3. Vem tillbringade du två timmar med idag?
nicole!

4. Hur lång är du?
161, 1 exaakt.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
The hills run red!

6. Hur löd ditt senaste sms?
":D" från nicolexD

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
hmm... sms tror jag.. fast telefon är liksom... roligare :D

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
inget:)

9. När såg du senast din mamma?
hon är någon meter bakom mig -.- men ja såg på henne för någon minut sen:]

10. Icke godkänt i något ämne?
haha, nä... än så länge;)

12. När vaknade du idag?
fem över tolv? men somnade om 65 gånger också.. sen klev jag upp xD

13. Vilken är din favoritplats?
venne? nåt bra ställe!

14. Vilken plats föredrar du minst?
där kylan finns!

15. Vem får dig att må bra?
oj, en del.

16. Hur stor är din säng?
en 120. :)

17. Vad sover du i?
tshirt-.-

18. Hur många kuddar har du i sängen?
en, två, tre, fyra.... 10! :) det ska vara kuddar i sängar ju:]

19 Var har du bott/bor?
obbola-umeå/grubbe-obbolaaaaa.

20. Tycker du om kinamat?
SHIEETGÖTT (y)

21. Tycker du om kaffe?
näää. smakar skit:]

22. Vad dricker du helst till frukost?
jag vill inte dricka nåt på morgonen, men om mamma tvingar mig, tar jag några droppar mjölk...
om jag ens sover så lite att jag hinner med den?

23. Kan du spela poker?
jo, någon poker kan jag... det är kul(y)

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
KÄNDE. annars... nej, men många som är nära :) (OCH NEJ, inte 4-6 stycken föööre)....

26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och tyska. alla kan väl typ Hej och sånt på ex, spanska osv? men några ord på lite blandat x]

27. Har du någonsin åkt ambulans?
nej. :D

28. Föredrar du havet eller bassäng?
havet? badhus osv kan man väl spendrera lite tid på, på vintern? :D

29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder,

30. Kan du rulla med tungan?
mjaaaaaaa.

31. Vem är den roligaste människan du känner?
jag vet inte :o  många !!!

32. Vad har du för ringsignal?
ehm, nån konstig... (y)

33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
haha, alla?

34. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
emelies marshmallows påse? (yuck)..

35. Kan du byta olja på bilen?
nähejdu.

36. Vilken var den senaste boken du läste?
Ranma½ 23 om det nu räknas som en bok? Mer en.. pocket?

37. Dansar du i bilen?
hahaxD hmm, mja, händer väl:]]

38. När var du i kyrkan senast?
oj, ehm... emmes "kalas" xD

39. Hur många hål har du i öronen?
4!

40. Har du någon piercing?
du frågade nyss? -.-  öronen, åsså näsan.

41. Har du någon tatuering?
nej.

42. När slutade du med gosedjur?
vaddå håller på? jag har kvar, men typ alla är nere i källaren i en sån här svart säckx)  tre i sängen.. nej, jag kommunicerar inte med dom?-.-

43. Har du pojkvän/flickvän?
nej haft.......

44. Har du en bästa vän?
JA, BÄSTAAA.

45. Vad är ditt mobilnummer?
fråga någon som vet?

46. Vad ska du göra ikväll?
prata med fint folk och vara med min bästa vän... kallas tvn:]]

47. Har du några syskon?
jo, halvsyster emelieee. 7 år yngre än mig!

48. Vill du flytta hemifrån?
ja. jag och nicole ska ju flytta till U.S.A snart?

49. Är du kär?

50. Finns det någon person som du vill slå?
... behöver du fråga? nejmen, jag vill, men jag slåss inte. xD


så, ni behöver inte vara rädda längre, jag slåss inte. nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0