varför händer allting mig? jag lever här i skiten

tja. ska snart duscha och mysa vid tvn lite för mig själv, känns skönt.
efter skolan idag gick jag och hämtade pengar, mamma hade lagt fram 300 på hallbordet. sedan rusade linn och frida in och vi tog som planerat bussen till stan vid fem över tre. vi skulle ju köpa julklappar till varandra, och vi är så bra, så vi köpte för 100 spänn var, och samma saker. sjukt bra (y'
käkade på donken, ingenh har så bra humor som vi, ni skulle bara fatta nada soo.
vi köpte julklappar till varandra, alla glodde, gr8. gillas yes.
fumlade runt ett taag och sedan klockan sju kom vi hem, tog då 18:25 bussen.
nu sak jag fixa lite stuffstuff.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0