amen ursäkta mig då.

Har sjukt mycket i plugget just nu, så har inte hunnit... dampar sönder så jävla mkt på datorn som inte vill ta emot bilder från kameran! fyfan. ledig i måndags asskönt. skola igår igen, en ganska så bra start på veckan, men om man börjar veckan enligt mig från idag, var det ju sämsta. hatar lärare.
bom (boken om mig) ska vara klar imorrn å är inte klar än, så det blir plugg i sv ikväll då.. har iof suttit hela tiden sen jag kom hem, men ah. fikar macka just nu, väntar på att den sega korven i duschen ska bli klar...

nu ska jag ta en snabbdusch, sen blir det svenska och det vanliga. puss...

Kommentarer
Postat av: Oliver

Dumma dumma lärare! :''(

2010-10-13 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0