Hej nördar!


seriöst, ser ni vad det är?
haha, rekommenderar INTE att ni läser raderna här under, men det är ju ert val förstås..

Vi hade just haft svenska och mentorstid ett tag, och det var dags för lunch då..
Jag, linn och frida sprang iväg till matsalen och såg att det var spenatsoppa, mums. asså, det är faktiskt gott,men inte för mycket.. Linn gick iväg till uppis (uppehållsrummet) , men jag och frida satt kvar. jag hämtade en macka (frida likaså) för jag ville inte ha mer MAT.
det var halva smör saken kvar, och frida fick för sig att vi skulle ha en till maaacka, så hon hämtade ett till SM*R paket åxå. (ett macklock också...) ganska speedade, so, med det humöret kan allt hända:] vi hedde på ett och ett halvt paket smér, och åt de... så äckligt, fast det var nog inte det äckligaste jag ätit! sen hämtade vi typ 2 glas mjölk (jag dricker förresten aldrig mjölk i skolan;o).
det var askul, så vi tog en till var:o den här gången tog vi EN var och bröt den på mitten, och hedde på ett paketttt smör på var bit:] vi la ihop bitarna sen... DET var så sjukt jävla äckligt! och kan ju inte säga att vi inte var diskretast i matsalen.. :] skrattade och snackade ashögt. men det var ändå bara (om inte miiiiindre) vår klass och lärare som var där så.. sen gick vi runt och äcklade oss och snackade om det haha:] på tyskan sista lektionen satt vi och garva, sen sprang vi också snabbt och kollade vid matsalen vad som ska vara lunchen imorgon. lax och nåt, mums'.
öhöh, blir det mackor imorgon frida?;)



sorry för äckelbilden för er som fattar de, tänk inte på den bara... ;)

monster in my heart.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Nä, i mitt hjärta finns varjefall inget monster.. En riktig snällis bor där :)



Du behöver kanske inte överdriva med smör bästa gång ;)

2010-10-20 @ 15:15:08
URL: http://Har ingen blogg :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0