Jag babblar på om allt och ingenting!

uschusch. här kommer kylan... vänta, ska bara gå ner med mina ridbyxor...


så. Den här låten är bra... lyssna "I'd rather be with you"

Fattar egentilgen inte att jag ens bloggar, haha, ganska ointressant. men ni som läser är änglar ;*







Ikväll
har
ag
varit

ridning
och
vi
hoppade
lite
hinder.
sjukt
kul
:)

Kom
hem
för
typ
en
timme
sen,
men
duschade
nyss
och
nu
har
jag
bara
fikat..

hmmm.. blev ganska äcklad av sm*ret på smörgosen jag åt... trodde det var en sån grej som gick över efter en timma eler nåtx) men aja, annorlunda. =)  That's me, just so u know(;
whatever. jag har ju typ inget å säga, men erkänn att det blev ett LÅNGT inlägg ändå;)
haha, jag menar, aslångt, inte mycket att läsa, men.. BARA JAG SOM FATTAR, DAHH :]
Hm, nurå?


Vintern är faktiskt ganska mysig ändå. ljus, jullåtar, snöbollskrig (kanske stockholm för mig någon gång vid jul!)...

jag minns hur det var och vara liten, eller yngreee. när det var "jul" på fritids i skolan någon gång mellan 1-3:an, så gjorde en fröken* en bigljusstake på väggen och varje fredag när det var en adventshelg, så satte hon på en låga på nästa ljus.. jag gjorde en förra året, haha. bara för att jag är fortfarande taggad som en unge ibland på julennnn. -.- Menmen, sånna ska väl finnas också. :)
shit, är jag onormal som snackar på om julen i oktober?!

haha, närå, sparar det till sen...


jag blev as sugen på stockholm:(  bajs. vill fara dit igen nuuuuu! shoppade så lite ju *HOST*.. (rubriken talar!).
min blogg mina regler, så;)


se lina', det är faktiskt höst fortfarande...



omg, no prov imorrn-.- INTE TAGGAD :)
fin mapp va? askluddad, fast det där är ju ingenting, är mer på den nu;)


jag vill prata, men venne om vad bara!








ska se om jag hittar ett tidsfördriv. kommer snart upp ett inlägg.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0