pust :D:D:D

haha, fin rubrik :]]

men jag har nu städat, plockat*, bäddat sängen OCH hittat den förbannade laddaren-.-
i en halvtimma.. xD
aja, nu är det gjort :D
jag tycker det ska vara rent hela tiden, ingen städning behövs då ju!!!! vilka håller med, tihii* :]]
nicole vet jag håller med mig iaf, inte sant? :D:D:D:D:D <3
shit, jag är sjukt speedad, haha. :]

micke fyller år snart jueee, så.. oj, hähä, han kanske läser min blogg (a)
jag vet inte om han har fått nya bloggadressen (a), haha:]
menmen, ska nog inte ta nån risk, men har varjefall lite saker som förslag på hans dag =)


mamma står här och säger "nu ska vi strax fara, vi kan gå ut med kissen först. :)"
så... aja, ni fattar väl att jag måste gå så:D
kameran hänger på. puss.

Kommentarer
Postat av: Oliver

I Agree! om jag förstår rätt :D



Städning >Thumb down< (N)



daha

2010-10-24 @ 17:00:18
URL: http://Har ingen blogg :D
Postat av: nicole

SÅ DU MENAR ATT JAG... HAR STÖKIGT!? :o :(



Nöööö skojja bara xD Såklart jag håller med ;D

2010-10-25 @ 17:49:42
URL: http://nicolesaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0