UV filter.


normal syster i bakgrunden.



Det har varit bara skitväder hela förmiddan, så eftersom vi har sämsta läraren i idrott fick vi jogga och springa uuute. -.- kallt och blött som fan:O
Sedan blev det bara sämre för varje timme som gick, även fast det blev sol sen...

Stallet tog mamma idag, så jag cyklade direkt hem (jag och min... grupp?, hade cyklat till själafjärden och fikat sen... elevensval-.-). Ikväll ska jag bara göra två sista uppgifterna i matten och kanske lite engelska:)
NEJ FAN, glömde den :OOOOOOOOO
hoppas mamma glömmer... tittar egenom imorgon, för har ju pluggat innan (igår typ). ;]
Men ska fortsätta fixa lite med bloggen osv... :)
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0