asså shieeet

Internet tjorvar som fan. Igår när jag skulle gå in på datorn, ah tror ni jag hade internet?
Kunde inte sova inatt nästan, vaknade flera gånger och kändes som om jag inte somnat in nån gång, att jag legat och bara varit vaken i tre timmar? Jag gick upp halv sex och drack, sen somnade jag om igen.
Jag hörde "ett tag" senare..

E: jag öppnar dörren till lina nu!
M: ja gör det!
L: men.. var har hon varit?
E: Jag klev upp kvart i 8 imorse.
L: men vad är klockan nu då? vad gör du hemma mamma? du skulle ju jobba idag...
M: Lina, klockan är halv 4.
L: Va??? Varför ringde du inte? Snacka om att vända på dygnet i rätt tid..
M: Jag har gjort det. Jag har ringt hur många gånger som helst! Telefonen är död.
L: Snyggt.

Sen klev jag upp och käkade snabbt, nu sitter jag här och bara försöker få reda på mitt huvud. det yrar runt.
vet inte hur jag ska vända tillbaks på allt nu när det är fredag. eller jo, kanske hinner, börjar ju på tisdag så.
Jaja. Mamma försöker emellanåt fixa datorn, men tror hon gett upp för tillfället, hehe.
Typ smsat, sett tv och suttit vid datorn i någon timme nu, bravo igen.


fuckeverything. or some people makes it better...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0