asså bara för att

Året 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
asm!
Bättre än förra året? bättre ja!
Har du träffat några nya vänner? jaa!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? mycket kjl!
Har du flyttat under 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? haha, en?
Har du kysst en främling? njaej.

Kärlek:
Hur har din kärlek varit under 2010?
Har du varit kär? i mitten typ varre väl bra, men början och slutet var helt åt helvete.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja

Sorg&hämd:
Har någon i din närhet tagit självmord?
nej

Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? typ, men den gjorde sig inte illa:]
Har du varit i slagsmål? nja.. räknas självförsvar om någon försöker mula/slänta dig?
Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar?
mycket

Har du skämt ut dig? haha typ varje dag?
Har du varit ute en hel natt? beror på vad som menas med ute. utomhus, ja.
Har du blivit tagen av polisen? hmm.... nej jag skojja:]

Skolan&fritiden:
Vilken skola går du i?
obbola.
Trivs du bra där? finns bättre!
Har någon varit elak mot dig i skolan? ja, mina fina vänner frido och gläänn;*
Hatar du någon i din skola? ogillar 110% och stöör mig sjukt på, men asså hatar..?
Har du gjort något framsteg? mjaaaa..
Har du haft alla rätt på ett prov? faktiskt ja

Vänskap:
Har du träffat nya vänner?
du frågade nyss..
Har du förlorat en vän? ja...?
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? jao.


Det är så många som har gjort mitt 2010 till ett minnesvärt år!
Jag vet vilka det är, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år! ♥

2010-12-31 @ 11:51:57
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0