fjärde ajaj...

precis duschat...

innan det:

åt ju hos mormor och morfar, jättegott varre!
Vi for sedan hem och jag tänkte sitta vid datorn men mamma ville kolla några saker, så jag stängde dörren till mitt rum och såg tv och pysslade. ett kort som jag sa förut. Vill ni se?
Jag tyckte det blev ganska bra, var ändå ett tag sen jag grävde mellan alla lådor och gjorde ramar, kort, tavlor osvosv. Eller ja, jag har ju aldrig någon fantasi när det kommer till presenter åså på typ födelsedagar, så därför gör jag nåt sånt där då. Jag brukar ju ge familjen typ, och dom uppskattar det nästan mer än att få nånting köpt och det är bara kul :)
Jaja, vem vill veta eg?-.-'''
haha. imorgon ärre bara skit i skolan! jag kanske får tbk mitt prov från igår (idag...) (fast är det bra är det väl kul) och
göra prov. Tack gode nicole (du vet vad jag menar-.-) om jag klarar mer än ett tal!!! Jag menar, matte. vem kan det? jah, alla utom jag troligen. men godkänt kräver jag fan av mig själv. Hahahh!
 det är också utvecklingssamtal. åh shit. det var någon månad sen jag fick en sak, bajs vad jag är nervös för om hon kommer ta upp det eller inte... snällasnälla gör det inte. det var för fan inte jag heller. ååh nejnejnej. taggar inte... jag kommer nog bara sitta och stirra på karin och tänka "komer det nu... nu då? säg inget.... snälla....(!!!!!!!!!!!!!!!!!!)" men allt annat hoppas jag går vägen, please.


 
alltid vackra;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0