gaeh

Hej, ja, lucia idag, 9:ornas lucia tåg varre som det brukar vara! vi fikade innan, i 45 min typ. sen tills 10 ungefär såg vi lucia då. ingen enda svimmade i år, det är ju därför man går dit... jag sa de till frida, var på väg att gå... hehe. men seriöst höjdpunkten hände aldrig. jävligt tråkigt faktiskt.
sen varre bara vanliga lektioner, jag satt i grupprum UTAN mobil och gjorde prov, bajs. skulle aldrig gett bort den.
jag gjorde det ju inte i fredags u know!!
7ab fick sluta en timme om inte mer, tidigare idag, men inte 7a:( det bajsaaa sönder. men vi gick 40 minuter ändå. men det är alldeles för mkt men aja. HAHA pratade då med berra och vi kom på lite grejjer för imorgon. sjukt bra! mamma, din bästa födelsedag nånsin.. förbered dig;)
ska dra in på mitt rum nu och planera lite, se tv/filmer, fixa ett album, julklappar, planera lite mer (fast om inköp åså då), få igång min jävla dator, och bara allmänt chilla:)
eller chilla, min dator får mig aldrig på bra humör, så vi får se hur jag löser det den här gången... igår var det "kast med liten dator", men den fungerade fortfarande:( Men jag är kung på sånt så. tjo.


gjorde denna på slöjden. tyckte den blev snyggast! numera dinglar den på min mobil:)


btw, bakade idag med esther, emme, mormor och jenny. mys.

Kommentarer
Postat av: amanda

shit, vad snygga era lussebullar blir ;p haha.

Efter att våra hade jäst (?) och varit inne i ugnen var dom typ runda bollar ;p

2010-12-14 @ 18:49:28
URL: http://minafotografier.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0