i gonna kiss you without a sound

hej.

hope ur fine guys... jo, filmen var bra, men det är en serie som man ser på någon gång, sedan börjar den bli tjatig. men den var helt okej!
Jag glömde naturligtvis mitt presentkort på h&m (eller/) och pengar, så ingen shopping idag inte. men tare imorgon om jag orkar fara! :)

now your in, you can't get out.

you make me so hot,
you make me wanna drop.
you're so rediculous, i can barley stop.
i can hardley breath, you make me wanna scream.
you're so faboulus, you're so good to me, baby baby.
you're so good to me, baby baby

den är asbra. hennes röst är skööön ;d
hehe, gissa vem?;)
ikväll blir det tv. :] haha, jaja. har sett redan i två timmar men jooo. nio ärre drottningoffret, sen är det väl pirates of the caribbean...
haha. mycket snack om film, men jaja. jag vill byta header! please god take me to the brains land...
var någon timme ändå på stan ett tag efter den där bion, och då fick jag (ändå på nåt sett) med mig två nagerlack och tre ansiktsmasker. Ett par skor som jag hittade ska jag nog kolla på en extra gång. på en affär kostade dom 1000:-, eller 500:- (mellandagsrea). Och en annan 399:-. Men som sagt far jag kanske dit imorgon, med pengar.
ansiktsmask görs, och lite nagelpyssel ikväll.
aja, puusss. :)





Kommentarer
Postat av: *

artisten är Avril Lavigne - Hot!:)

2010-12-29 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0