Min önskelista.

  • MP3/IPOD
  • Dator
  • Prenumeration (tidning)
  • Pengar
  • Presentkort -Lagerhaus/Monki
  • Album (i fyllt med saker och foton... bara jag och jenny som fattar tror jag)

Typ?

 

Har precis duschat (i typ en halvtimma -om inte mer...). Mamma pratar med berruu i telefon, och jag sitter här... emelie gör inget intressant? Jaja. Men blev pizza ikv, ska nog sluta äta det seriöst, jag mår typ illa efteråt jag fått i mig nåt sånt... x] ååååå. kan det inte bli jul snart? Helg iallafall! :)
Just det! Nu ska jag prata med mamma om en grej. Vi hörs!

ps. finns på sms för er som har mitt nummer! ds.


Kommentarer
Postat av: nicole

men gör en kina/thailand önskelista :D

* MP3/IPOD - får inte ta med hem till sverige

* Dator - får inte ta hem till sverige

* Prenumeration (tidning) - du kan inte läsa på thailänska eller kinesiska xD

* Pengar - är tråkigt att ge

* Presentkort -Lagerhaus/Monki - finns inte i kina eller thaiii xD

* Album (i fyllt med saker och foton... bara jag och jenny som fattar tror jag) - jag fattar tror jag, men... daaah xD

2010-12-08 @ 20:58:04
URL: http://nicolesaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0