Oliver fixade :)

åååå, sovmorgon... imorgon! Jag förtjänar det... faktiskt. jag "vaknade" kvart i nio, såg tv och mamma kom in med frukost på sängen, sedan tog jag mig upp och sminkade mig slarvigt. Städade liiite och klockan 10 kom jenny och esther. vi promenerade ner till foklets och där gick vi runt. Jag hittade snyggaste piercingen, en liten mus med värsta svansen:] fick den av Jäännu. tack!
ni får se sen... efter ett tag bjöd hon också på fika där på f;s. vi båda tog en kopp varm choklad och en lussebulle. vi pratade och planerade kvällen med!
En stund senare gick vi hem till mig, gummorna åkte hem till sig, och jag gick in... först: ondöig lunch... (nästan inget). Jag städade en stund tills jag fick något slags utbrott. jag blev bara sur och jag vet inte vad. fråga inte please.
jag la mig på sängen och somnade för en stund, och tog nya tag. efter det städade jag mitt rum på fyra timmar ungefär... jag duschade däremellan och sminkade mig igen + plattade håret före städ osvosv.
farmor och michael kom runt 15 över över 3. mamma gjorde ytterligare fika och fyra gick alla vi (utom mamma som klistrade fast sig vid tvn) till kyrkogården. Det är inte som alla säger, liksom "jag hatar kyrkogårdar, dom är så läskiga, och man typ GÅR på döda??!" det är bara sjukt lungt och tyst. förutom vinden som drar igenom ibland. det är stället man kan sitta och tänka på. som jag brukar göra. jag tände två ljus och ställde vid. det blev jätte fint (se inlägget under). Tycker inte ni?
seeeedan... gick jag hem och mamma skjutsade mig ut till själafjärden. jag och jenny (och esther) gjorde knäck, fett snygga. Antingen blev dom överfulla eller hälften. ungefär hälften av smeten hamnade på plåten, asbra! några hamnde på sniskan, och fick lov att ta tre muffinformar för det blev över, och hade inga knäck formar kvar... dessutom tänker vi som vanliiiigt, och ställde INTE in dom i kylen;] så degiga (?) och ljumna knäckos blev de. jag ställde in do, efter att jag märkt att dom blivit "... stelnade". vi såg sen ice age (1). IA forevah. yesyes. våra filmer, dahh.
micke nattade esther och satte sig i soffan, medans jag fick upp jenny och vi klistrade mer klistermärken på esthers vägar i hennes rum! skitsnyggt, jaaaeee!
micke skjutsade hem mig vid 11, och nu sitter jag här... duktiga mamma har gjort häst och släde (sen jag var liten har hon gjort det!) i pepparkakooor. hon sätter ihop allt imorgon. jättesnyggt ;);););)

jävlar, vad hände? ser ni texten?:o




aja, mina ögon är trötta, dock inte jag:(
men ska nog se en film (?) med datorn i knät och sen sova. :) puss på er!




asså fett coola vi är tjejor.




thx oliver, du äger!:)

Kommentarer
Postat av: Oliver

Thihi, tack, bara och säga till om det är några problem. Jag finns ju alltid till hands :D

2010-12-05 @ 00:14:34
URL: http://Har ingen blogg :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0