Hej, jag har st*nd och det är ditt fel!...

jag veeeeet, jag har lovat dom där bilderna, men det har inte blivit av :(
så jävla mörkt när man tassar hem från plugget, så man inte ska skrämma bort ljuset. men jag tydligen gör alltid samma misstag och det kommer mörker... så skyll på mig.. nej, men jag ska bli bättre!

eggar fejjan som fan just nu jah:]
imorgon blir det stan, har dock bara 213 spänn kvar att bränna... 1000 kronor = 213 ?...
aja, hoppas jag får lite extra... hähä:]]
kommer nog kräva lite, menmen.
hittade mammas underbara byxor, skitfina! älskar dom... dock en aning stora, haha, men dom duger gött.
ska fortsätta sociala mig nu och tugga tuggummi. puss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha okej !

2010-11-13 @ 00:34:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: -ellen, filippa och emilia - (L)

Tack . :)

2010-11-13 @ 09:11:40
URL: http://elfome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0