laugh out loud.

Hey. en till RÄTT så chill dag, om man bortser från no:n... jonas ba "jaaaaa, åsså har jag en överraskning till er sen!"
alla ba "whaaaaat? vaddåååå?" han sa att vi kanske skulle gilla det, att det skulle vara "roligt" osv. vet ni var det var? ett oförberett läxförhör!   HURRA säger jag bara... kunde två halvor av två uppgifter, och det var typ 7 eller nåt xD men alla var typ sämst så. haha :)  det var bara för att kolla om vi hängt med, och jag hängde med, men han omformulerade frågorna, så det var underbart. enkelt. visst. gr8.
idrotten var okej, körde badminton, jag fick skrattattacker hela tiden och min kropp ville inte följa med i svängarna åså, men det gick väl bra. bokstavligt gick det sämst om man räknar med poäng. haha, frida då..
fick se mina skolfoton nu i större format, fick ju först se av jenny (mentor) se dom, bara för att sätta in ett foto till tobaks saken. whev, jag sa på dirr till mamma "skicka tillbakssssssss!!! "hon ba, men du var ju fin... ska vi inte spara?" "nej för helsike. notnot"
edwin fick någon smittande skrattattack på lässaken för ett tag sen. jag kunde inte heller hålla mig, dessutom världens mest uppmärksamma lärare har vi ju också, men hon brydde sig inte typ. (vi har bytt elevns val, jag fick läsgrupp..)
nu lyssnar jag bara på musik och har jävla depp för läxpluggning sen..

mitt intressanta liv i bokstäver



you and he don't get it. nothing. Literally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0