go och gla' kexchokla :D

rubriken kom mamma på (a)  asbra jue;)
wellwell.

imorse ställde jag på 10 min snooze, me tror ni jag klev upp?
istället var jag uppe halv åtta, och åt frukost och gjorde iordning lite saker tills kvart/10 i, sen gjorde jag iordning mih sjélv. drog fort som fan iväg till skolan ca 20 över. (y) .....
bara chillig dag kändes det som, på matten nu sista lektionen pratade jag med frida och räknade något tal...
hm, nu sitter jag med mamma i soffan, hon smsar och ser om vi får lycksele besök? men venne. får se sen. :)
kexchoklad suger, det är äckligt, men vad ska man ha istället då? det där lät ju bäst!
tror jag ska upp till stan i helgen, behöver titta runt lite och kanske unna mig en tröja.
aja, fredag varjefall. min hiss (y)





http://blogg.piggelina.se/uploaded_images/fredag_logo_165-716272.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0