mörkt? brunett....

asså åh. färga håret!

jag vill göra dee, fuckit. typ i vinter kanske? yes.



drog till ica och köpte tuggummin sen träffa jag elin och drog på ug. inge folk där så drog till mig ist. såg film ett tag, sen skulle hon hem:) följde henne tbk till ica sen gick jag in och värmde mig och väntade på mamma, skulle tydligen ha nåt, och jag vill inteee gå hem. haha, latmasken talar (500meter hem ksk?). ;) nördar boken just nu, ska väl se tv med min påseeé, eller film och datorn (sms). hm, latmasken åsså sociala sidan på de, så blir det gött ;)
haha, aja. snackar skit igen, I apologize. puss:)




Kommentarer
Postat av: Emma:]

jaa, färga håret:D

jag vill oxå göra de igen!:P

2010-10-21 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0