Sms typ.

Igårkväll såg jag som sagt klart filmen på tv, sen efteråt så la jag mig liksom i fåtöljen och tittade på sms och bilder, jag orkade inte röra mig. Klockan var ca 23:20 då jag bara somnade till i tre minuter. Sen en gång till... sista gången jag somnade och vaknade var klockan 23:45 ungefär. Seda gick jag bara och tvättade bort sminket och borstade tänderna och sängen. Somnade på dirren kan man säga ;)

Berra kommer förbi idag också, han har ju inte varit här på länge!
Men blir väl... kul som vanligt hoppas jag. Hehe, alltid får man då skratta så=)
Aja, tänkte piggna till lite mer sen blir det stallet sen duscha, åsså film ikv eller nåt. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0