0926

Jag "drömde" att klockan var 0921 en över,
sedan nångon minut efter kollade jag på klockan och då var den 0926. Haha. bara jag som fattar? -.-
Men vad skönt det var att vakna så tidigt en gång! Men nej, då menar jag inte att känna sig som att man bär på 10 kilo betong och vakna av väckarklockan som ringer sisådär runt 7...
Nej av sig själv. Har fått i mig en macka nu och lite mjölk. Märkte just min väldigt snygga morgonfrisyr, ska fixa till den sen, platta osv. Ska sminka mig snart och sedan så hoppas jag klockan närmar sig 12:00. Då beger jag mig till ica för at möta upp bussen och sara om inte hon hoppar på senare. sen drar vi till stan! astaggad kjl!
fett saknad tjej där asså! puuuss på hennee!

Vi hörs sen innan jag drar, annars ikväll typ. Så, hejsvejs.



typ so last year;] (faktiskt)

Kommentarer
Postat av: eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

hej, vilken fin bild på dig :) allt bra?

2011-01-03 @ 22:57:31
URL: http://soeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0