Allvarligt???-.-

Det går inte å publicera "nytt inlägg" på den nya.. vaaaaah??


Kan berätta snabbt om dagen iallafall! Hoppas det ljusnar imorgon, men får väl blogga här tills dess..

efter skolan sprang jag och linn hem till sig och hämtade massa grejer, och sprang från hus till hus i en halvtimma, sen tio över 2 skulle vi gå ner till bussen. den skulle gå 16 över. mamma var utanför så jag sa ett snabbt hej och hejdå, men då saa hon "men ska ni med bussen? det gick en precis nu! nyss!" vi ba neeej, fan, den skulle ju komma.. snart! hahahhah:] så vi flumma runt en timma till och tog den andra bussen tio över treee, och DEN hann vi med:]
vi gick runt på stan, och jag hittade inte mkt faktiskt.. en kofta på h&m-.-.... ska byta till en storlek större bara. skönare med lite slapp i tröjan;) jo, sen kom vi in på donken å käka där, sen tog jag negerboll och linn en sån hääär maräng typ. hahah, don't ask. mmh, iaf........... -.- (jag är rätt trött..)
senare gick vi in till lindex och där hittade tjejen svart hårfärg... hon sa att det var den sista så vi måste hålla i den så ingen annan tar den. du ska köpa den, färga!
sen fick vi några blickar på oss från affären, hehe, fråga inte. det är vanligt..
jag smsade mamma och försökte få henne att säga ja... ehm hehe.. :]
Sedan kom vi in på h&m igen, där hade dom samma grejjer.. jag sa några saker till mamma, och ett onödigt tfnsamtal, sen kom jag hem med det.. x]
linn smsade för ett tag sen... "har du färga håret?" jag; "nej, men imorgon!" typ nåt sånt;p
åsså sa "vi" förresten på stan "vi säger inte till nån, vi överraskar dom... äpple kommer ropa *** ett tag, men haha!"
är jag onormal? trodde väl det..
sitter här.. nej nu ska jag gå och inte snacka om nåt tråkigt... ops, redan gjort. tjo:)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker att du ska ta lite mer bilder typ outfits , videoinlägg , bilder på dig själv osv :)

2011-01-13 @ 15:36:40
URL: http://amandasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0