Mitt rum

AMEN TJAAAAAA.
Sov inget inatt heller, eller jo kanske några timmar, men somnade inte förrän typ halv fem. hurra.

Jag ska byta rum! Wihoooo!:D:D:D:D tummen upp för det kan jag säga!
Jag tar mammas på nedervåningen, det är mindre och mycket mysigare. ska kanske måla några detaljer på tapeten. Annars har jag en konstig list vid taket och... Nä, ni får faktiskt se sedan när det är klart. ;]
Jag ska iaf plocka bort alla julgrejer och städa/torka allt... SEDAN ska vi börja flytta och byta rummen!
Jag får mammas, mamma får emmes, emme får mitt. Jag har det största sovrummet just nu, men jag känner att det är för stort. jag får eget tvrum och soffa+sovrum och allt när jag flyttar ner!
Fett najs aaah. Ha kompisar för sig själv kan vara asskönt när inte ens syrra stör. Och sen måste vi ju vara tysta hela jävla tiden om man är hemma, för "alla" sover ju på nederv.. och vi uppe, så. haha:)
Eget tvrum, egen (bra) dator, bra storlek på sitt rum, ingen 6åring som springer utanför ens dörr heeela tiden... kan det bli bättre?
Jaja, nu har jag snackat klart, ni kanske kan få bilder lite då och då när vi håller på å allt, men vi har inte börjat än...



 hon tar egopics med min mobil...?

Kommentarer
Postat av: nicole

JA :D Då kan vi pigga upp oss genom att hoppa på golvet utan att åsa vaknar :D xd

2011-01-13 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0