Ny dator

ursäkta den låga uppdateringen. har en ursäkt som vanligt, men den äger (som dom andra inte brukar göra)!

Igår kväll tänkte jag skriva ett inlägg efter klockan tio någon gång för jag hade just sett tv. Datorn hade stängt av sig, och jag tänkte försöka få igång den, och jag lyckas varje gång. Men inte denna. Jag blev ganska sur, och försökte i tre timmar. men den var helt död, mer död än någon gång förutxD Så jag gick och la mig och hoppades på bättre resultat imorgon. På morgonen ville jag inte gå upp (halv 12?), men sen ringde mammas mobil, och det är bara en som ringer på den haha. Aja, hon började prata med berra om datorer. Jag blev helt till mig och slängde mig ur sängen (eller hur man säger). Hon hade inte fått igång datorn och trodde det var strömkabeln (vilket det var. proffset talar;]]]])
Vi käkade och sedan for vi in till stan, mamma och jag. Emme stannade hos mormor och morfar. Första stopp var elgiganten och vi kikade runt. Eller mamma mest från början, jag tittade på appleprodukter. Mamma fattar inte vad det är för skillnad eller nåt, och att dom är så dyra... hehe.
Aja, varjefall så babblade någon som jobbade där på om datorerna oooosv. Men vi for sedan till Media Markt och tittade där. Och ja, där blev det handlat kan jag säga!
Ska packa upp allt snart!!
Ni får bilder snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0