sms natt typ

tjaa. humöret på topp och hoppas det håller sig please:]
nicke smsade igår så vi smsade i två timmar innan han somna:]:]
fick klarhet imorse, men aaah. iaf jag och syster skulle göra en grej sen sa mamma för en stund sen..

kan vi inte fara på stan och shoppa!!!

shure... eller joo, kände mig allt för tomhänt när jag kom hem igår.. ah.

vi ska shoppa mjölk, frukt, middag..

jasså jaha. amen du jag kan gå runt på annat då.

det blir bra... (tror hon snackade med sig själv;])

 

amen det blir bra, ska få pengar av syster också så det blir lite mer än typ 80 eller vad jag hade kvar?;)
Ska göra mig iordning och det jag sagt nyss, tjooooo!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0